från vårat då till vårat nu, vi skapar någonting nytt

Hej. Nu var helgen strax slut och imorgon är den en ny vecka i skolan och jag känner verkligen att skoltröttheten kommer fram nu när det närmar sig slutet. Aja, men idag har jag varit hos älskling, i tog oss med brädorna in till staden för att åka ner och sätta oss vid vattnet. Super mysigt. 18.15 träffade jag Matilda, vi hamnade på strandgatan på en mysig fika. Sen begav vi oss till Edsborg där älskling, Ahlin och Chrille sprang runt och spela fotboll. Efter en stund så beslöt jag och älskling oss för att gå till honom och kolla på Big Brother, vilket vi också gjorde. Efter detta så är jag nu hemma, har fått i mig en macka och varmchoklad, super mumms. Nu är det dags att krypa ner under täcket. Gonatt på er!
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0