Kan skriva tusen ord men detta får räcka

För ungefär 10 månader sen träffades vi och då fanns det inte ens en ända tanke om kärlek mellan oss. Den 11 November 2011 blev vi tillsammans och jag gillade dig jätte mycket men jag trodde aldrig att vi skulle vara tillsammans idag. Man ska ju inte gå in ett förhållande utan att tro att det ska hålla föralltid, men med tanke på min historia med andra förhållanden så var inte förhoppningarna ofantliga. Men nu idag, JÄÄVLAR vad kär jag är. Aldrig känt såhär, liksom jag och Alexandra är som ett nu. Det är alltid vi, ingen Max utan Alex. Jag vill ge dig hela världen, men den är för tung för att bära. Så jag ger dig hela mitt liv och hoppas att det räcker, hjärtat. Är inne i mitt längsta förhållande någonsin, snart 7 månader, inte så långt men fortfarande mitt längsta. Jag älskar Alexandra mer än jag någonsin älskat någon, tack för att du finns! Kärlek

/ Max Heltorp


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gud så fina ni är! Håll ihop, ni är perfekta!

2012-06-01 @ 10:42:56
URL: http://rebeccaroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0