nu bär det av till landvettern

collage by me

Nu var det dags, dagen är här, tiden är inne. Nu stänger jag igen väskan, hoppar in i bilen. Vi åker nu iväg till flygplatsen. Planet går 17.00 och vi är på hotellet runt 11 tiden. Gu så jag längtar men gu så jag kommer sakna alla här, speciellt pojken. Kan knappt vänta tills jag får träffa honom igen. Jag kommer tyvärr inte ha något internet där borta men ska be älskling att hålla koll lite på bloggen, kanske slänga in något inlägg eller så, men stanna kvar. Jag kommer skriva såfort jag är hemma igen, vilket är på fredag den 25:e, håll ut. Ni vill inte missa alla bilder från mina äventyr. Ha det bra i sverige. Hejdå:)
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0