onsdag morgon

ph: Max Heltorp - från en utav de finaste dagarna i mitt liv

Gomorgon. Vart tog sommarvärmen vägen är min första tanke, vi har 30 grader i solen förra veckan och nu ca 13 och det är moln, hmm. Hoppas det vänder igen. Sitter iallafall i sängen och ska strax upp och blåsa mitt hår. Är tvungen att åka till skolan tidigare än behövligt idag för att jobba med uppgifter jag inte fått in. Skulle egentligen dit för att jag är lite ostabil, men får se hur långt jag orkar. Efter skolan ska jag iallafall till gymmet och vid 19.00 tror jag det var så ska jag kolla på älskling match. Sen hem igen och plugga. Rusch nu in i det sista med skolan innan den är slut. Nej, nu ska jag göra det som måste göras. Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0