plugg och längtan

collage by me - jag tror att allt plugg kommer löna sig tillslut, eller vad tror ni om ni ser detta underbara collage

Sådär, nu har jag pluggat en massa matte och fått inskickat en uppgift, ska om en stund börja med en till uppgift och sen plugga ännu mera matte eftersom att jag har provet imorgon. Tror faktiskt att jag ska lägga mig tidigt ikväll så att jag kan kliva upp tidigt imorgon och plugga lite till, får kämpa nu även febern och all sån skit. Gör så gott jag kan nu, om inte mera än jag kan. Vilket är bra. Just nu känner jag bara hur allting snurrar i huvudet så behöver en paus nu känner jag, vilket jag tar mig tiden till. Så nu blir det lite Big Brother för mig:) Hejdå.
over and out

Kommentarer
Postat av: ronja

hur långt är det kvar? :D

Och vad är det med vovvsen? :(

2012-05-10 @ 14:24:56
URL: http://perssonronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0