promenad mot far

ph: jag - cambild

Hej. Nu tänkte jag ta mig en kvälls promenad sen ska jag gå till pappa. Älskling kunde inte sova med mig idag och jag hatar det mera än allting annat. Hade jag kunnat trolla så hade jag trollat mig till honom eller han hit:( Aja, får väl stå ut om jag är tvungen till det. USCH! Imorgon ska jag kanske träffa Matilda men jag tänkte om jag ska fråga älskling om han kan se Big Brother med mig på kvällen eller någonting. Nej nu måste jag springa iväg. Hejdå.
over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min chef är så fruktansvärt seg!!!! Säger till så fort dem är uppe -.- hahaha. Rebecca ska också börja :D

2012-05-05 @ 22:47:43
URL: http://kasljevicsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0