regn och rusk


ph: tumblr - vart tog vårat fina vårväder vägen, regn och rusk nu, usch

Puh. Nu andas jag ut. Åkte till skolan, gick på mattelektionen, plugga sen vidare i 1,5 timme, sen gjorde jag provet och det kändes helt okej:) Äntligen har jag fått det avklarat, så skönt. Imorgon blir jag nog hemma hela dagen iallafall, ska fixa lite mysigt här hemma för på kvällen kommer älskling och då blir det mys för fulla muggar, för vi har 6 månader så tänkte göra lite mys för oss. Nu tänkte jag kolla Prison Break, eller först ska jag nog ta en dusch, men sen ska jag ta det lugnt. Jag har faktiskt inte någonting mera att berätta för er nu, så vi hörs sen. Hejdå
over and out

Kommentarer
Postat av: ronja

sv; ååååh vad härligt, du har ju tur som åker tidigare än jag och är i alla fall brun till sommaren :(



Bra att han blir bättre då :D

2012-05-10 @ 17:01:59
URL: http://perssonronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0