Resfeber

ph: jag

Gomorgon alla morgonpigga människor. Äntligen, sista dagen som jag tvingas sitta inne. Har iallafall fått reda på att jag har samma virus som min bror så kommer dessvärre inte blir 100 bra på ett tag men inte sitter jag inne för det. Ska om en stund göra mig en god frukost och sen bara ta det lugnt fram tills att mamma kommer hem för då ska det växlas pengar, packa upp och packa ner igen, göra alltid 100% klart och sen åka till älskling. Där sover jag inatt men kommer hem tidigt imorgon, redan vid 11-12. Sen bär det av till flygplatsen. Flyget går 17.00 och jag är redan super nervös. Tänk om jag glömmer något eller kanske inte kommer på flyget, vi kanske glömmer våra pass, det vore ju fan det. Herre. Nej nu ska jag äta och lugna ner mig,haha. Hejdå.
over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0