sjuk


ph: jag - cambild

Hals ont och feber, inte alls nice. Kände mig dålig förut hos älskling men jag som knappt blir sjuk tänkte ju att det inte var någonting så jag drog iväg till gymmet men det skulle jag inte gjort. Tog en promenad till mammas jobb sen med älskling. Nu ligger jag hemma i sängen och fryser som bara den. Har inte ens orkat få någonting i magen. Ska se om mamma kanske kan fixa ihop någonting. Önskar att älskling var här och tog hand om mig:( aja, imorgon är det iallafall skola igen, får kämpa nu så att jag får ledigt när jag åker till Grekland. Nu ska jag ropa på mor, se om hon kan göra lite mat,värma mig och vänta på Big Brother. Jag skriver igen när orken finns för just nu är den helt borta. Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0