sjukling framför Prison Break

- som besatt


Hej. Sitter fortfarande lite halvsliten i soffan och tror att jag hostar upp mandlarna ur halsen snart, haha. Idag har jag inte fått mycket gjort alls, vilket man inte ska få om man ligger hemma och är sjuk. Skulle pluggat men det blev inte av, energin i kroppen försvann. La mig istället och kollade på Prison Break, så nu har jag bara två skivor kvar sen har jag sätt både säsong 1 och 2, har blivit som besatt nu alltså, men hur bra är det inte då?;) Om 30 min börjar Big Brother så ska göra mig lite te om en stund och bänka mig framför det, sen blir det nog sängen så att jag kan vila mig frisk. Nu ska jag kika runt lite sen blir det te och BB Hejdå.
over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0