skola


ph: bild i repris
Nu är jag i skolan iallafall. Var iväg på ungdomsmotagningen förut på ett ärende. Efter skolan måste jag till apoteket och hämta ut saker och ting. (vill inte yttra mig om allt). Sen är det gymmet som gäller. Efter det ska jag antingen hem till älskling eller så åker jag raka vägen hem. Vi får se hur det blir med det. Sitter iallafall och väntar på att lektionen ska börja, vilket den gör 13.15 så det är ju ett tag kvar om man säger så. Annars är det ingenting speciellt som hänt mig. Hejdå.
over and out


Kommentarer
Postat av: klara

Så fin!



Hur är det med dig nu för tiden? :)

2012-05-05 @ 13:23:09
URL: http://klaraakvarefelt.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0