stendog

ph: jag - cambild.


Gomorgon. Igår kväll, ja vad ska jag säga, jag dog. Var och tränade sen kollade jag på älskling match med Matilda, efter det cyklade jag hem. Kikade på Big Brother 22.00 - 23.00 sen la jag mig i sängen, efter att jag somnade 20 minuter i soffan. Det dröjde inte länge innan jag stendog igen. Hann inte ens ta av mig min one piece eller någonting, trött typ. Idag började jag inte förens 12.10 så vad gör jag uppe nu? Jo, blev väckt 06.30 och kunde inte somna om, och älskling kommer hit om en stund. Perfekt för då blir det mysmorgon och sen sällskap till skolan på det. Underbart. Nu ska jag försöka vakna för inte ens det har jag gjort. Är svin trött, så får komma på något;) Hejdå.
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0