Tusen ord - ett godnatt


Det är verkligen inte kul när datorn är halvkass, ibland kommer jag inte ens in på bloggen för datorn ger upp. Som sagt så ska jag försöka åtgärda fortast möjligast, men nu hinner jag inte. Humöret är på 0 men jag ska skriva till er ändå. Sista dagen på min ledighet idag faktiskt och jag ska tillbaka till skolan imorgon efter 2 veckors ledigt. Konstigt men det ska allt bli skönt också, endast 11 SKOLDAGAR kvar. Sen är det sommarlov. Idag har jag iallafall njutit. Åt supergott grillat idag på morsdag, älskling kom hit och åt med oss, sen åkte vi till honom, pojkarna rökte vattenpipa men jag är inte så förtjust i det där så satt bredvid som sällskap, haha. 21.00 var det dags för Big Brother och sen bar det av hem. Nu ska jag iallafall lägga mig så att jag är på topp imorgon. Gonatt:)
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0