3 måndagar kvar

ph: arkivet
 
 
Nu var första skoldagen för denna veckan avklarad och jag är helnöjd! Har börjat på en ny låt i solosången, super kul. Denna måndagen har faktiskt varit riktigt ointressant då det inte hänt någonting speciellt alls, precis som alla andra måndagar. Nu är det bara 3 måndagar kvar innan vi lämnar skolan för detta året. Längtar. Känns att man behöver en nystart nu på något vis och en ny start på ett nytt år låter väl helt okej, eller vad säger ni?
 
- förlåt för att min blogg varit tråkig men jag har slut på inpiration, men jag LOVAR att det kommer bli bättre fram tills nästa månad då jag ska försöka hinna med att göra om lite på bloggen, har planer på saker att skriva om för att göra bloggen lite mer personligt. Lite tråkigt när den är precis som många andras, inte speciell alltså. Så jag ska försöka med lite förändring. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0