allmän uppdatering

ph: jag för några dagar sedan
 
/Klockan tickar iväg och jag lyssnar på magen som pratar. Haha det låter väl kul? Nej men jag har tryckt i mig två koppar kaffe, huvudvärken och magvärken är borta, börjar piggna till och vill nu att tiden ska gå fort så att jag kan åka till skolan, vilket är imorgon, hahaha. Har ställt fram bandet och ska nu gå på det i någon timme tänkte jag. Blir rastlös av att vara hemma så får ta en promenad inomhus;) Har även skrivit lite på önskelistan och ska efter promenaden ta och bocka av lite skoluppgifter hade jag tänkt mig. Låter inte det som en bra torsdag. Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva till er, har ju inte hänt så mycket idag om man säger så. Ska tänka lite på det så återkommer jag, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0