Dagens jobb

ph: jag - två från igår
 
Hej. Kom hem från älskling för en stund sedan och ska trycka i mig en kopp kaffe innan jag springer bort till pappa där jag ska städa lite och tjäna lite pengar, alltid kul. Sista dagen på lovet idag också och jag känner inte alls för att ställa klockan till morgonen:( Ska väl bli skönt med rutiner och att komma igång med allt, skolan, sista spurten innan jul, träningen och allt sådant. Fast den stress som kommer fram, tidig morgon, plugg hit och dit känner jag inte alls för. Men men, om 2 månader så är det lov igen, jullov denna gång, längtar som en tok må jag lova! Nej nu ska jag få i mig kaffet och sen börja med dagens lilla arbete. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0