Efter gymmet

ph: arkivet
 
 
Alltså  jag har alltid problem med att börja skriva, man vill ju få er att känns er välkomna men är inte " hej " lite tråkigt att välkomnas med? Hur ska man börja egentligen?
Jag kom iallafall hem från gymmet för en stund sedan. Tränade endast mage idag och det kändes men jag älskar det. Sen åkte jag och kollade färg till mina vägghyllor, ska nämligen göra om lite. Slutade med att vi kom hem utan färg med viljan att ta oss till IKEA någon dag snart för att köpa helt nya hyllor i annan färg:) Har fått lite mat i magen så nu skriker duschen efter mig. Kanske ska baka lite senare och då kommer älskling hit och tjockar sig med oss och sen åker vi till honom. X factor står på schemat ikväll. Nej nu måste jag bli fräsch, hörs sen. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0