Endast babbel

+-+
ph: jag
 
 

Godmorgon! Nu när jag redo för skolan, inte i huvudet kanske men vadådå, är man det någon gång?;) Tänkte att jag skulle skriva lite till er innan jag ska rusa till bussen. Det blir kyligare för varje dag som går nu och vintern klivet snart fram. Jag längtar faktiskt, jul, snö, maten, julklapparna, stämningen. Nu längtar jag ännu mer. Efter skolan idag så ska jag iallafall åka hem och trycka i mig middag och sen iväg till gymmet, känner att jag behöver biffa på mig lite, om det går att bli mer biff. Okej, förlåt. Är så otroligt trött så detta inlägg blev endast flummigt, vi hörs sen istället. Bild på klänningen kommer upp på förmiddagen och skorna efter lunch, hejdå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0