Ett år, och jag älskar dig mer för varje dag

Ett helt år idag.
Jag tänker inte skriva någon lång text om våra minnen genom detta år. 
Vill bara att du ska veta detta. Genom året har vi som alla andra haft sämre perioder men vi minns bara dom bästa, så fort vi varit arga på varann så har vi ändå sagt till varann att vi snart kommer skratta igen, rätt! Jag ska som sagt inte skriva någon lång text till dig för du vet redan hur jag känner och hur mycket du betyder för mig, men jag vill skriva EN sak som jag vet att du redan vet, men jag vill att ALLA andra ska veta det också, jag vill att ALLA andra ska se det. Jag vill att ALLA ska veta att..Jag älskar dig världens finaste pojkvän, jag är så lycklig. Detta är våran dag och den enda jag tänker på är dig. Min prins♥

Kommentarer
Postat av: Ronja

Redan ett år!?! Daaaamn, grattis! :D

2012-11-11 @ 17:37:22
URL: http://perssonronja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0