för tidigt

ph: bild från instagram : alexolausson
 

/Godmorgon. Larmet står på 07.00, tänkte att jag skulle få sova lite längre idag då jag inte har så jätte mycket att göra nu på morgonen eftersom att det är livräddning på badhuset idag som gäller. Så jag behöver inte direkt göra mig iordning. Självklart vänder allt och jag vaknar 05.00, och det går inte att somna om, går upp och inser då att mina badkläder inte är på plats för dom har vi kört till förrådet inför vintern. Jag bli galen. Kan ju inte heller väcka mamma än så jag får vänta och känna stressen i magen. Nog om mitt kaos. Nu på morgonen är det som sagt så att alla 2:or ska ha livräddning på badhuset, ska bli kul. Efter lunch är det Ljudteknik i 3 timmar, sen slutar jag. Vi får se hur det ser ut efter skolan, men senare på kvällen så ska jag till gymmet iallafall, det är in printat på schemat. Nu ska jag gå och göra mig lite frukost. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0