Frukost

ph: jag 
 
Godmorgon, lite sen frukost men nu är den framme. Keso och ägg i en röra på mackan och sen hallonsmoothie på den. En god och bra fukost :) Dagen planer då. Jag har faktiskt inte en enda, sitta och sega i soffan hela dagen, kolla på film, en seg dag alltså. Jag har ingenting planerat iallafall men i får väl se vad dagen bjuder på senare. Kollade faktiskt på sagan om ringen inatt, älskling trodde inte att jag skulle gilla typen av film, men jo faktiskt, helt okej, så nu har jag sett en av dom iallafall;) Haha. Nej nu pratar magen. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Max

Hahahaha skojar du?! JAG ÄLSKAR DIG MIN HOBBIT, men du ska veta att 2an och 3an är mycket bättre så fortsätt titta ;)<3

2012-11-01 @ 16:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0