Godmorgon måndag

ph: jag
 

Godmorgon. Inatt har jag sovit hela en timme, bra va? Jag kunde verkligen inte somna, det bara gick inte. Får hoppas på att jag tar mig igenom första dagen efter lovet. Motvilligt tog jag mig upp ur sängen vid halv 7 tiden och nu sitter jag här, klar och halvt vaken haha. Har precis fått i mig en god frukost, behövligt dagar som denna. Hur ser dagen ut då? Ja, jag har faktiskt ingenaning. Skola, hem och sen vet jag inte, får se vad dagen bjuder på. Ska försöka komma iväg till gymmet, men idag är jag helt död i kroppen så vi får se hur det blir med det. Ska strax gå och plocka fram vantar och halsduk, vinter jacka och varma skor så att jag är redo när jag ska åka till skolan, skönt att för en gång skull kunna sitta ner lite innan jag måste rusa. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0