Godmorgon Tisdag

Godmorgon, nu sitter jag och trycker i mig min vanliga havregrynsgröt:) Lika gott varje gång, en kaffe på det också är helt perfekt. Förlåt för att jag dröjde idag men jag ville ha tid för mig själv och lugnet lite innan jag gav mig på datorn, men nu så. Ska ta bussen till skolan om en timme då jag har två lektioner och sen slutar jag:) Efter skolan ska jag se om älskling kan åka med hem och mysa med mig. Låter konstigt men jag saknar att göra ingenting med honom, bara vara, ta det lugnt och skratta. Nej nu ska jag trycka i mig kaffet innan jag ska åka, hejdå

Kommentarer
Postat av: amanda

sv: skönt , jag vågar inte riktigt gå ner igen, :( jag vet faktiskt inte alls vad det heter , det sjuka är att jag får upp det skadade benet högst, allt beror på styrkan i ståbenen;)

2012-11-06 @ 10:34:24
URL: http://amandaspang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0