Godmorgon

ph: jag
 
Godmorgon. Har ni sovit gott? Jag hade verkligen super svårt att somna då jag höll på att frysa ihjäl. Stängd dörr, stäng fönster, datorn när mig (varm), myssockar och onepiece på under ett täcke + en mysfilt. Just nu är det bara -2 men det känns som -200 eller liknande. Direkt när snön la sig så blev det verkligen super kallt i lilla Trollhättan. Nu gäller det verkligen att ha riktigt varma kläder på sig! Jag som älskar snön ska faktiskt om 40 minuter ta bussen till staden för att ta en morgon promenad med kära Emma + morgonkaffe på det. Låter inte det super mysigt. Så ska strax plocka fram lite varma kläder så att jag inte fryser sen. Nu blir den till att se klart filmen och sen åka. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0