Hemma från dans

ph: tagen från Amanda - mitt hål innan 2012 är över
 
Hej. Nu är jag hemma från en massa dans igen. Körde stenhårt idag. Vi bestämde även hur vi skulle se ut på uppvisningen i december. Kommer bli riktigt bra, och nervöst. Jag fick lite uppdrag, hitta stylist (hår och smink), har förhoppningsvis hittat en men man vet ju aldrig om person till fråga kan de tiderna och den dagen, jag håller tummarna! Håller på att göra lite mat som jag kan trycka i mig innan det är dags att slänga sig i duschen och sådant. Ett avsnitt av Grey's Anatomy ska jag hinna med till kvällsmaten också. Slänger nog in ett litet godnatt inlägg lite senare. Ha det bra:)

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, oj här var den bilden;) haha

Synd att du inte bodde närmare, jag är ju make-up artist och stylist ;)

2012-11-15 @ 09:55:49
URL: http://amandaspang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0