Kvällens gång

ph: jag 
 
Alltså, är det någon mer än jag som tycker att denna bebismat är som godis, sjukt god! Så nu till kvällsmat medans jag väntar på att mina ägg ska bli klara ska jag trycka i mig denna goingen. Inte direkt onyttig heller. Haha. 
/ Var iallafall på gymmet förut då min dunderbara pojk följde mig dit. Träna rumpa och ben, så nu är dom döda. Haha. Annars har dagen faktiskt inte varit så himla bra, humöret på noll och allt gick bara snett det där därför uppdateringen inte har varit den bästa. Mål lite bättre nu, iallafall psykiskt, den fysiska sidan blir sämre hela tiden, men jag ska ta mig te innan sängen också, brukar friskna till då. Nej nu blir det kvällsmat. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0