Längtar dit

Shit vad jag saknar att bara glida ner såhär, känna stoltheten över att jag faktiskt klarade det. Väl nere så sträckt jag baksidalår på vänstra benet så nu kommer jag inte exakt lika långt ner. Om ca 2 veckor kan jag nog börja träna benen igen och då ska jag fixa det, samt glida ner med motsatta ben. Älskar att vara vig, att kunna någonting som inte är enkelt för fem öre. Nog om min längtan, snart ska ni se att jag är nere igen!
 

Ligger i sängen och väntar på att älskling ska höra av sig, får se om han hinner innan jag slocknar. Imorgon har jag egentligen sovmorgon och börjar 12.15 men jag har valt att skippa den och trampa mig iväg till gymmet på morgonen. Gick ju aldrig dit och jag har lovat hårdträning i 3 veckor då jag ska öka vikter osv:) Ledig på helger. 
Så nu ska jag kika igenom några bloggar, ställa larmet och seda sova tänkte jag. Ska uppdatera så mycket jag hinner imorgon då jag ska träffa älskling och sånt. Godnatt underbara läsare.

Kommentarer
Postat av: Amanda

usch då, när sträckte du dig? :/ själv fick jag muskelbristning i baksidan av låret när jag gick ner i spagat under en uppvisning, så nu kan jag inte heller komma ner:(

2012-11-06 @ 09:37:48
URL: http://amandaspang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0