Nu varvar vi ner

ph: jag - känner mig otroligt busig
 

Hej på er. Jag vet att jag inte uppdaterat bra alls idag, men vissa dagar blir det så. Har tagit tid till annat idag och lagt bloggen åt sidan i några timmar. Efter skolan åkte jag direkt hem och hämtade kläder som jag skulle ha till dansen sen tog jag bussen till älskling. Gick på en promenad med han och hans hundar sen blev det onyttigheter och en film. Vid 16,00 så sa jag hejdå och trampade mig till dansen. Körde stenhårt så nu är det slutet och finslipning kvar. Endast två lektioner har vi på oss sen väntar en uppvisning och jag längtar så otroligt mycket! Har precis fått i mig lite mat och ska nu springa och borsta tänderna, bädda upp sängen och lägga mig i den för att kolla några avsnitt av American Horror Story innan jag ska sova. Vi hörs mer imorgon då jag ska försöka hinna med lite mera med bloggen. Hörs när vi hörs. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0