Tiden i Göteborg

ph: jag från igår
 
Hej. Herre gud vilken bra lördagskväll det blev. Älskling pappa kom och hämtade oss då vi åkte hem till honom en sväng. Sen hoppade vi (jag och hela familjen heltorp) in i bilen och åkte mot Göteborg där vi först boka biljetter till en bio - Skyfall blev det. Bion började 23.15 så vi tog en taxi - älskar bortskämt (även om bilen stod 10 minuter bort). och åkte mot avenyn för att äta på restaurang. Där bjöds det på god mat, super god efterrätt, prat, och en massa skratt. Väl klara, mätta och belåtna så tog vi taxi tillbaka till bion. Filmen var lite seg i början men jag fastna när...tänker jag inte avslöja. Hemma var vi iallafall mot 03.30 på natten och vi slocknade fort. Min lördagskväll blev helt underbart bra och jag hoppas på att snart göra om det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0