uppdatering från skolan

ph: repris
 
Hej. Sitter i skolan och ljudlägger en film jag och några til fick i uppgift att göra, riktigt kul:) Ögonlocken är rätt tunga också så försöker på samma gång hålla tänkandet och ögonen vid liv. Slutar om 1,5 timme då jag åker raka vägen hem för att få i mig mat och vila lite innan det är dags att hoppa på bussen igen för att åka till gymmet. Ska vara STENHÅRD med magen idag, Jag har ett mål innan sommaren så nu blir det inget slappande må jag lova. Ska inte bli en sådan som inte kan stoppa i mig godis för det är min kärlek efter pojken haha. Men vem dör av lite godis och smask, sånt dör man utan! Nu börjar jag tappa tråden och pratar om ALLT, dags att fortsätta. Hörs när jag är hemma, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0