Uselt

ph: bild från sommaren - kan inte bara någon slänga mig tillbaka till det långa härliga lovet då man fick vila hur myhcket man ville, inte vara tvungen till någonting, bara ta det lugnt.
 
/ Regnet föll, humöret också. Orken ligger på -0 just nu, vill bara ligga i sängen, kolla på film och inte gå upp. Trodde att älskling skulle med mig hem men han kunde inte, så jag får pallra mig dit sen, någon gång. Vet inte vad vi ska göra men det är väl sådant som märks. Hur kan kroppen bli trött så himla fort?
Har även beslutat mig för att lämna tillbaka mina skor förgått och aldrig mer köpa skor med dragkedja på, usch för det. Alla går bara sönder. Nej nu ska jag ta mig upp ur sängen, ut i köket och få i mig lite mat. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag lägger upp bilder och förklaringar imorgon, för orkar inte idag efter allt dansande :)
kramar, ha en fortsatt trevlig kväll:)

2012-11-06 @ 21:34:52
URL: http://amandaspang.blogg.se
Postat av: PEETRA

- Ja det blir man, då man tänjer ut kroppen och så får man långa slanka muskler, kör man gym med tunga vikter så får man korta bulkigare muskler :} <3

2012-11-06 @ 21:49:42
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se
Postat av: PEETRA

- Ja men om man pumpar så blir man bulkig och får grova muskler, om man kör med sin egna kroppsvikt så blir man mer tight och slank, sen tror jag inte hastigheten har någon betydelse, det är ju tyngden som räknas :)

2012-11-06 @ 22:33:38
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0