Vad händer?!

Denna gången var det dags för J.E.M och Malcolm att stå i duell, och det slutade med att Malcolm lämnade factor. VA?! Vad hände liksom och hur fan tänker svenskafolket? Han gjorde någonting som fan inte många här klarar, jag tror inte jag hört någon "här" ifrån som är så bra som han, som har tagit de steget han faktiskt gjort. Dock tyckte jag inte heller att J.E.M skulle åka ut, hur kunde dessa möta varann i duell ens, jag förstår inte. Jag är påriktigt i en mindre chock och är otroligt besviken. Var inte detta HELT FEL?! 
 
/Jag skakar på huvudet och avslutar denna kvällen med en suck. Nu hoppas jag och min lika besvikna pojk ner under täcket. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0