Veckans händelse

ph: Max Heltorp
 
Mina första ord är - gör inte ALLT som din partner säger.
Ni ser dessa två bilder, och ja, inga bra minnen. Max bad mig tidigare under dagen att smaka på denna sak som jag inte vet riktigt vad det är, men jag backa och till en början så vägrade jag men insåg snabbt att jag inte kan vara så feg, och vadå det var ju bara EN droppe han ville tvinga i mig, det kan ju inte kännas.
FEL TÄNKT! 
Tårarna rann, tungan brann, skriket satt i halsen och jag glömde bort vad jag hette nästan, gick runt i huset, runt i cirklar, snäppet till att jag gick rakt in i väggarna. Inte nog med det. Som jag själv inte märkte så hade jag kvar lite av denna super starka sak på mitt pekfinger och petar mig RAKT I ÖGAT, kunde det bli värre? Jag kunde inte öppna ögat för det gjord så ont.  Det var någonting utav det hemskaste jag gjort i mitt liv när det handlar om någonting som man kan äta.
Så tillbaka till mina start ord. Gör INTE ALLT som din partner säger! - det kommer bränna dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0