Dagen innan idag

ph: jag från igår kväll
 
 
Hej på er, söndag idag och löven fallen snabbare än tidigare från träden, hösten sätter fart! 
Igår vid 20.00 tiden hamnade jag och Lisa på Strandgatan bland tjöt, skratt, dunkmusik och mys. Riktigt lyckat. Klockan tickade fort och mor kom för att hämta oss då vi insåg att vi inte hade lust att gå i regn och rusk. Kom hem runt 22.30 tiden då jag och älskling i fart kom på att vi inte ville sova utan varann. Det var bara för mig att ta på mig skorna igen och åka till honom. Det gjorde jag rätt i! Vi myste och bara var, utan att tänka på någonting. Somnade inte speciellt sent heller vilket var tur. Fast är svin trött idag. Nu ska jag göra mig en kopp te och kolla på Gossip Girl. Skriver sen om denna söndag, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0