Dans - bio - lyckad kväll

ph: jag
 

Hej mina kära läsare. Har verkligen haft en otroligt bra kväll. Åkte till dansen 16.00 där det gick så sjukt bra, sen kom älskling och mötte upp mig för då var det dags för bio. Vi kollade på TED, en riktigt bra film jag skrattade för det mesta men en och en annan tår rann även ner för kinden. Efter bion sa vi hejdå till varann, jag besökte pappa lite fort och nu sitter jag här hemma, hos mamma. Tänkte faktiskt ta och beställa min julklänning nu, vilket också gör mig glad, sen....MAAAT! Nu måste jag sluta skriva och beställa, hejdå

Kommentarer
Postat av: Rebecka!!

Hahaahah Kommer aldrig mer passa bebisar under natten! Blir ju gråtfärdig bara jag tänker på den natten ;) haha

De får du göra! De gjorde inget att du inte kom igår, hahah kommer nog bo kvar här resten av mitt liv xD

2012-11-01 @ 10:50:03
URL: http://becciiish.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0