Framtidsdrömmar

Har funderat på det där med framtid. Förr ändrade jag mig från dag till dag angående vad jag egentligen ville. Nu har jag velat samma sak länge och det är nog rätt.
 
Jag vill gå ur skolan och få mina betyg, läsa upp om det behövs. Efter det vill jag läsa förskoleutbildning och börja jobba på ett dagis med barn från 1-6. Jag vill självklart fortsätta leva med Max, vi ska flytta ihop här i Trollhättan då båda har jobb och körkort, för det vill jag ju även bli klar med nu. När vi bott själva här i ca 2-3 år med fast jobb och bra inkomst så vill jag att både jag och Max ska började jobba i Oslo där vi även ska bo i en lägenhet. Med åren när vi jobbat ett bra tag, rest och sett världen flera gånger om så vill jag ha ett barn med honom och flytta till ett fint hus, i Oslo alltså. Det är början av mina framtidsdrömmar, sen får vi se om dom slår in eller inte. Kanske gör vi någonting helt annat.
 
Jag vet nu att ni kommer säga att jag inte ens vet om jag och Max är tillsammans då. Nej det vet jag inte, men jag hoppas verkligen det. Jag vill inte vara någon som tänker  " om det tar slut, ifall det tar slut osv". Som vi säger, ALLT har en mening och det som händer SKA hända men som vi känner nu så har vi många år framför oss. Sen vet man aldrig vad som händer, men varför ska man tänka så? Jag SKA leva med honom, jag VILL leva med honom och jag KOMMER leva med honom. Så tänker jag varje dag och det gör mig så lycklig

Kommentarer
Postat av: Max

Love u! Det bästa är ju att dem sjunger låtar på svenska i karaoke barerna i Oslo!!:) då kommer livet bli bra

2012-10-02 @ 12:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0