Gomorgon solen

ph: jag
 

Godmorgon på er. Underbar morgon då det först jag ser på telefon är att älskling skrivit, solen skiner och kaffet är klart när jag kommer upp. Fantastiskt. Har som sagt pratat lite med älskling nu på morgonen, den ungen åker ju till Malta idag, vilken lyx va. Varför han åker dit är för att han ska på bröllop och även spela där, det låter ju faktiskt super kul, blir ni inte lite avis? Det kan jag avslöja att jag blir. Kommer sakna honom. Från det till dagens planer. Har bestämt mig för att inte sitta hemma hela helgen som jag egentligen ville först, utan jag ska hitta på någonting men ändå ta det lugnt:) Dagens planer är faktiskt att nu, snart göra mig iordning lite snabbt, sen när mor kommer hem så ska vi ut och köra i ett par timmar. Senare under dagen så ska jag träffa Alexandra om allt går vägar, vad vi gör har jag ingenaning om men någonting blir det väl. Innan jag börjar med någonting - Gossip Girl ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0