Hur firar ni?

Denna är från min och älsklings 4 månader dag. Älskling gjorde om sitt rum till en fem stjärnig restaurang, sött va? Om inte mindre än 3 veckor och en dag så firar vi ett år. Hur ska man fira det, middag, utekväll, myskväll, hitta på något kul eller ge bort en fin present? Ni som har en partner, hur tycker ni om att fira? Vad är ni för personer? Jag tror att pojken och jag är middags personer och överraskningspersoner.
Hur våran dag kommer firas får ni självklart veta när den väl är här:)
 

Kom hem för en lite stund sedan, älskling körde hem mig idag. Tidigare under dagen har vi kikat på film och tagit det riktigt lugnt. Börjar bli lite snorig i näsan så det blev ingen träning denna helgen som var planen. Vill bli 100% frisk nu, så tråkigt att ta det lugnare än innan om man säger det så, haha. Nu är maten strax klar, dags att duka fram. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0