Lycka!

Förlåt för hur vacker jag ser ut..NOOOT! Ny duschad så vem bryr sig?;) Var iväg och tränade förut. Hela överkroppen + 20 minuters löpning, hårt arbete idag! Efter träningen kom mamma till gymmet  då det var dags för mig att övningsköra och fyjävlar vad bra det gick idag, ut på större vägar, mer trafik, regn och distraherande ljud, men jag hanterade det och var värd en gultstjärna! Precis när jag kom till parkeringen här hemma så må jag lova att jag flög ur bilen av lycka. Telefonen ringde och det var älskling röst jag hörde! Så underbart så jag blev helt tokig. Jag är så otroligt glad nu. Imorgon kommer jag gå och kolla i telefon hela dagen för han sa att han kanske ringer imorgon också! Min prins. Nej nu ska jag kolla på Gossip Girl. Gonatt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0