Minishopping

ph: jag-  Nagellacksborttagning - H&M, Nylonstrumpbyxor - H&M, Mascara - H&M
 
Godkväll på er mina fantastiska läsare. Just nu sitter jag i soffan för att slänga upp ett inlägg till er. Tidigare idag var jag som sagt hos älskling, vi kikade på DH, och tog det lugnt, lyssna på musik och skratta. Det har alltså bara varit en helt vanlig söndag. Vid 15.00 tiden så kom mor och hämtade mig då vi drog oss ut till Överby för att köpa lite småsaker, vilket ni ser på första bilden. Sen raka vägen hem då jag fick i mig lite mat och sen har jag endast kikat på Gossip Girl, nej jag har ju lackat naglar också, slänger upp bild sen:) Nu ska jag kika runt här, plocka bort saker och ting och göra mig en mysig och varm kvällsmat innan Solsidan börjar. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0