Morgonregn

ph: Georgina
 

Godmorgon. Jag vaknade vid 09.00 idag och insåg att jag knäppt av larmet i sömnen, duktigt. Skulle tidigare än behövligt till skolan idag men så blev det inte, haha. Så nu sitter i soffan, äter frukost och kollar på Gossip Girl.  Börjar 12.15 idag, otroligt skönt. Ikväll skulle jag egentligen ut på en promenad med Emma men vi får se hur det blir med det eftersom att vädret är otroligt dåligt idag. Ska hinna med ett pass på gymmet idag, hela underkroppen denna gången. Ni dom dagligen läser vet ju att jag var och träna överkropp igår, jag kan tala om för er att det känns idag kan jag lova, haha. Märks att jag varit borta från gymmet ett tag;) Nog om mig, nu ska jag brygga kaffe och kolla vidare på min serie. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0