på bättringsvägar

ph: jag 
 
Hej på er. Förlåt min frånvaro men har inte riktigt haft orken till bloggen. Är nämligen hemma på grund av att jag är sjuk, men är på bättringsvägar. Idag har jag alltså inte gjort så mycket. Även min huvudvärk så blev jag så raslös att jag vek tvätt, och lite sådant. Tvingades ut på en liten sväng med en hund som pep mer än någonsin, stackare. Nu är iallafall lugnet tillbaka, ska strax göra mig lite te och kolla på film. Älskling kommer hit efter skolan och håller mig sällskap, har saknat honom en massa:( Te var det ja, hejdå

Kommentarer
Postat av: ronja

Satans fin bild du! <3

2012-10-25 @ 19:42:31
URL: http://www.perssonronja.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0