Sista dagen på veckan

ph: Max på oss i skolan förra veckan, kan någon bli snyggare, njaa
 
 

Godmorgon, äntligen vaknar man i tid. Denna gången var det faktiskt för att jag skulle hinna väcka älskling 10.00 och snart göra frukost. 12.15 ska han nämligen åka hem för att sen bege sig till sin träning, då får man ju ställa upp och göra en bra frukost till pojken:) Tänkte faktiskt storstäda rummet när han åker, skulle gjort det i fredags men det sket sig då med. Annars vet jag inte vad som händer denna söndagen. Just det, jag gick ju ut igår. Hamnade på Strandgatan mot 18.30 tiden med Robin, Stina och Rebecca. Vid 21.00 kom Matilda och Lisa dit. Vi satt och tjöta, skratta och bara  hade en allmänt fantastisk lördag. Älskling kom dit runt 23.00 för meningen vad att vi skulle köra hem honom men han hamnade här istället. Kom hem 00.00 därför skrev jag ingenting då. Ny dag, nya tag, dags för mig att springa till min plats - köket! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0