Skönhetstips - länge och tjockare fransar

Detta tips fick jag faktiskt av min lillasyster, inte jobbigt alls. 
Är du den person som inte vill lägga ut flera hundra på någon mascara eller annat för att få tjockare och längre fransar så bör du testa detta. 
  • Innan du går och lägger dig på kvällen så tar du fram Vaselin och en tops. Som du ser på bilden så är det bara att kleta på fransarna. Inte för mycket bara så att det är på alla fransar, sen sover du med det. Du behöver inte tvätta bort det eller någonting. 
Eftersom att jag precis har börjat med det så vet jag inte hur lång tid det tar innan man ser resultat, men några veckor kan jag tänka mig. Min systers fransar har blivit tåligare, längre och super snygga. 
Ge det ett försök med mycket tålamod:)

Kommentarer
Postat av: Elin

gud vad bra! Måste jag prova, har sånna ljusa och ömtåliga fransar hoppas det funkar! Ha en bra lördag! <3

2012-10-27 @ 13:32:47
URL: http://theteenlife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0