Tiden går

Hej. Klockan går och solen kikar fram lite då och då. Kom hem från en promenad med hunden för en timme sedan. Har kikar på ett avsnitt av Gossip Girl och stirrat på telefon. Älskling är påväg till flygplatsen nu om han inte redan är där och varje gång jag tänker på det vilket är hela tiden så gör det ont i magen. Jag längtar redan tills han kommer hem då vi måste ta igen alla de dagar vi missat under nästan två veckor. Kanske ska man mysa till det eller hitta på någonting kul..Eller bara göra det vi brukar, det han älskar mest. Inte anstränga sig, göra till sig, eller fixa någonting speciellt, utan bara vara. Låter utmärkt. Annars sitter jag fortfarande här och väntar på mamma, på att hon ska säga att hon är påväg hem så att jag kan göra mig redo för att åka iväg och köra bil. Saknar det faktiskt. Nej nu blir det som vanligt ett till avsnitt av Gossip Girl innan jag måste ta tag i dagen. Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0