Veckans planer

Godmorgon på er. Idag är det söndag, vilket innerbär, tråk och söndags ångest? NEJ! Jag vill att dagarna ska gå fort fram tills onsdag så detta är planerna fram tills dess:
 
Idag: Klämma in en kaffe i höstvädret, hem och göra klart ett arbete och sjunga.
Imorgon: Skola, gymmet, övningsköra och dansa
Tisdag: Skola, plugga, gymmet, övningsköra
Onsdag: Skola, dansa (träning), hem och sova
 
På onsdag kommer även älskling hem! Dock får jag inte träffa honom då:( FAST PÅ TORSDAG!
Då jävlar, då ska jag krama ihjäl honom. Saknar honom redan ändå var det två dagar sedan jag träffade honom. 
Kan ju faktiskt ta och berätta för er att idag ska han på bröllop och även spela där:) Jag tror, eller nej, jag vet att det kommer gå riktigt bra. Det låter ju spännande, eller vad tycker ni?
 
Över till mig igen då. Sitter i soffan och ska kolla på ett till avsnitt av Gossip Girl innan jag hoppar in i en dusch och gör mig iordning för dagen.Hörs sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0