Bom bom bom

Bilden ger er svar tror jag. Ingen bra dag idag. Har sovit någon enstaka timme för det inte gått att somna, så lär somna vilken sekund som helst. Det har varit mycket tankar denna natten men även sprängande huvudvärk som ännu sitter i. Slutar efter lunch idag så jag hoppas jag klarar det och jag hoppas att det går över under dagen. Detta blir en riktigt usel dag men får acceptera det. Efter skolan ska jag åka till älskling en stund sen iväg till gymmet om jag mår bättre. Nu vill jag bara att helgen ska komma så att jag kan få vila ut, det är just var jag behöver känns det som. Jag hoppas att ni får en bra dag iallafall, så hörs vi sen för nu måste jag skynda mig. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0