Det är inte samma sak

Det känns inte som det ska när du är någon annan stans än i min närhet, jag saknar dig för mycket. Du ger mig trygghet.
 

Godkväll på er mina läsare. Min dag har varit fullspäckad, det är därför jag inte skrivit. När jag vaknade så var det raka vägen in till staden för att fixa en lite försenad present till mor som hon ska få imorgon när vi firar henne:) Sen hem för att äta frukost och sådant. Älskling mor och far kom sedan hit med bilen då jag åkte med när älskling körde runt på vägarna, riktigt duktig är han. Handla, och äta stod sedan på schemat tills klockan slog 16.05 då vi befann oss på en buss som tog oss till Buddy's där vi bowlade med Matilda och Lisa, super. Åkte med till älskling en stund efter det tills mamma kom då det var min tur att köra lite bil. Nu sitter jag hemma och önskar för mig själv att älskling låg bredvid. Fortsätter drömma för mig själv :( Nu ska jag se på film och vänta på att pojken svarar i telefon. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0