Efter allt

denna plats hade inte suttit helt fel nu
 
Äntligen! Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt. Har varit uppe i varv sen jag vaknade. Ätit frukost, tränat, dansat, gjort mig lite smått iordning. Uh! Sitter och väntar på att älskling ska svara mig så jag vet när jag ska träffa honom ikväll:) När mor är klart ska jag även ut och köra tills klockan 15.00 ungefär då bilen går mot N3 för ett danspass. Äntligen sätter den igång på riktigt:) Ska bli skönt att ha någonting att sysselsätta sig med på söndagarna nu på hösten. Nej nu måste jag springa och borsta tänderna och sånt så jag är redo att åka när mor säger till. Hejdå:)

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej Alex!! :D

Den där bilden får en att verkligen bara vilja komma bort från Sverige och regnet :/ Åka dit med pojk/flickvännen :D <3

Hoppas det är bra med dig? :9

2012-09-23 @ 14:18:07
URL: http://mylifemy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0