En önskan

Godmorgon. Jag börjar min dag med att jag läste en blogg och upptäckte denna bok. Självbiografi av Justin Bieber. Den finns på cdon och jag vill ha den. 
 

Förövrigt så har jag sovit kasst. Kanske i ca 2 timmar, inte kul. Har inte kunnat sova pågrund av det jädrans huvudet. Har grubblat hela natten om allt möjligt. Så nu sitter jag i sängen lite sådär halvt sliten och önskar att jag bara kunde gå och lägga mig. I eftermiddag ska jag ta hand om min hund eftersom att mamma ska på möhippa och även bli "firad" och Janne jobbar. Ska trots det sova med älskling inatt och det är helt underbart! Längtar som en tog må jag lova, hela min helg är planerad med honom, underbart! Nu ska jag ta på mig kläder och sedan göra mig smått iordning. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0